Bezig met laden...

Bestellen & Betalen

Bestellen

Onze dealers kunnen via de site een bestelling plaatsen. Hiervoor is een account noodzakelijk. Uw aanvraag wordt bij binnenkomst gecontroleerd, bij vragen nemen wij contact met u op. Naar gelang de opdracht wordt deze geproduceerd en verstuurd. De levertijd hangt af wat er besteld is, normaal gesproken worden bijna alle bestellingen binnen 2-4 werkdagen geleverd. Spoedbestellingen zijn altijd mogelijk, neem gerust contact met ons op.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Ja, u moet eerst een zakelijke account aanmaken. Neem contact op met onze klantenservice. Zorg dat u uw adres, contactgegevens en KvK-nummer bij de hand heeft, dan maken wij het in orde.

Op welke manier kan ik betalen?

Nadat u bent geregistreerd als zakelijke klant of dealer dient u de eerste bestelling vooraf te betalen.
U ontvangt van ons eerst een factuur, daarna wordt de bestelling verstuurd.
De volgende orders kunt u op rekening bestellen.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Als u bent ingelogd ziet u de prijzen exclusief btw.
In uw verkoopbrochure staan de prijzen inclusief btw.

Ontvang ik een bestelbevestiging? 

Ja, deze ontvangt u altijd. Deze kunt u normaal gesproken binnen 5 minuten in uw mailbox verwachten. Het kan voorkomen dat deze in uw ongewenste mail terecht komt, dus houd deze ook in de gaten.

Geen account maar u wilt toch bestellen?

Heeft u een bedrijf, bent u een instelling of VvE dan kunt u gerust bij ons bestellen.
Neem contact op met onze klantenservice per mail of telefoon, zij helpen u verder.

Leveren & Verzenden

Levertijd en verzending

Bestellingen worden binnen twee, drie of vier werkdagen na opdracht bij u afgeleverd. Dit hangt van het bestelde product af. Grote arbeidsintensieve opdrachten duren langer. Dit wordt altijd van tevoren met u gecommuniceerd. Spoedbestellingen zijn zonder extra kosten uiteraard mogelijk na overleg. Alle voorraadproducten worden binnen 1-2 werkdagen geleverd, mits op voorraad.
Alle kleine producten worden via PostNL verzonden, hiervan ontvangt u geen Track & Trace. Brievenbuspakjes met hoge waarde en pakketten worden via Packs verzonden, deze kunt u via een code online volgen via Track & Trace.

Wat is de levertijd?

Bijna alle bestellingen leveren we in 3 dagen. Bij uitzonderingen staat het duidelijk vermeld op de productpagina. De levertijd van op maat gemaakte emaille producten is ongeveer ± 5-6 weken. Voorradige producten worden dezelfde dag of de dag daarna verstuurd.
Heeft u haast? Neem gerust contact op als u haast heeft met de bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?

U betaalt bij ons verzendkosten naar gelang het gewicht.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle kleine producten worden via PostNL verzonden, hiervan ontvangt u geen Track & Trace.
Brievenbuspakjes met hoge waarde en pakketten worden via Packs verzonden, deze kunt u met een code online volgen via Track & Trace.

Waarom in sommige gevallen geen Track & Trace code?

Bij veel bestellingen die door de brievenbus passen, versturen wij geen Track & Trace mee.
Dit doen we voor u om de prijs van een product zo laag mogelijk te houden.

Ik heb een bestelling gedaan, maar ik heb niets ontvangen

Dit kan meerdere redenen hebben. Meest voorkomende redenen zijn:
  • Het productie proces heeft langer nodig dan normaal. Wij communiceren dit altijd met u.
  • PostNL of Packs heeft een vertraging in de levering.

Ik heb een bestelling gedaan en ik ontvang niets

Heeft u een bestelling bij ons gedaan en u ontvangt uw bestelling niet, neem dan contact op met onze klantenservice. We proberen dan bij PostNL of Packs te achterhalen waar uw bestelling is.
Is uw bestelling verloren, dan leveren wij u gratis een nieuwe.

Retouren & Ruilen 

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Dat is natuurlijk heel vervelend. Maak een foto van de beschadiging en stuur deze door naar onze klantenservice. Als het een productiefout of beschadiging is door verzending, zullen we het uiteraard kosteloos voor u herstellen.

Ik ben niet blij met mijn geleverde bestelling, wat nu? 

Wat jammer om te horen dat u niet blij bent met uw geleverde bestelling. Dit vinden wij natuurlijk ook erg vervelend. Het beste kunt u ons een e-mail sturen met een foto van het ontvangen product en een omschrijving wat u tegenvalt. Als wij hierin een fout hebben gemaakt of niet de juiste teksten hebben gecommuniceerd op de webshop kijken we altijd naar een oplossing.
Betreft het een gepersonaliseerd product en hebben wij gemaakt wat wij hebben gecommuniceerd, dan kunnen wij u helaas niet verder helpen omdat het een gepersonaliseerd product betreft.
Niet gepersonaliseerde producten kunnen uiteraard retour gestuurd worden binnen de wettelijke bepaalde tijd.

Kan ik mijn bestelling retourneren of omruilen? 

Bij gepersonaliseerde producten is dit helaas niet mogelijk. Heb u een standaard product besteld en wilt u deze retourneren of omruilen neem dan contact op met de klantenservice hoe u dit het beste kan regelen.

Klantenservice & Contact 

Wanneer zijn jullie te bereiken? 

Wij zijn 5 dagen per week telefonisch te bereiken van 8.00 uur t/m 17.00 uur. U kunt ons bellen op 0566-651822. Wilt u toch liever een e-mail sturen, dan kan dat. Deze beantwoorden wij van maandag t/m vrijdag van 8.00 – 17.00 uur.